PRO'sunu BEĞENMEDİK, Abisini Çağırdı! : Xiaomi Mi 11 Ultra incelemesi

  görünümler 212,251

webtekno

3 aylar önce

Xiaomi Mi 11 Ultra özellikleri, fiyatı ve görüşlerimiz inceleme videomuz içerisinde yer alıyor. Ülkemizde satılmayan Xiaomi’nin üst düzey amiral gemisi akıllı telefon modeli Xiaomi Mi 11 Ultra iddialı özelliklerle geliyor.

TeknoMehmet: bit.ly/3f9rHmA

Xiaomi Mi 11 Ultra, 6.81 inç AMOLED ekrana sahip. 120 Hz ekran yenileme hızı ve HDR10+ teknolojsini destekleyen cihaz % 91,4 ekran kasa oranına sahip. Cihaz içerisinde Snapdragon 888 5G işlemci bulunmakta. 8 GB ve 12 GB RAM’li versiyonları mevcut olan akıllı telefonun depolama tarafında ise 256 ve 512 GB’lık seçenekleri bulunuyor.

00:00 Giriş
01:37 Kamera
05:21 Ekran
07:10 Teknik Detaylar
09:24 Kişisel Deneyim

Tasarım:

Xiaomi Mi 11 Ultra, kavisli bir tasarıma sahip ve ince alüminyum çerçevelere ile geliyor. Akıllı telefon 6.81 inç AMOLED ekranı üzerinde barındırıyor. Arka kısımda da bir adet ekran bulunuyor. Akıllı telefonlarda görmeye pek alışık olmadığımız bu ekran cihaza ayrı bir hava katıyor. Arka tarafta yer alan 1.1 inç boyutunda ve Mi Band 5’da kullanılan ekran ile aynı.

Teknik Detaylar ve Performans:

Xiaomi Mi 11 Ultra gücünü sekiz çekirdekli Snapdragon 888 5G işlemciden alıyor. Grafik tarafında da Adreno 660 GPU cihaza destek sağlıyor. Akıllı telefonun 8 GB ve 12 GB RAM ile 256 GB ve 512 GB dahili depolama alanı seçenekleri bulunmakta. Çok iddialı teknik özelliklerlere sahip olan Mi 11 Ultra, bellek kapasitesi ile de bilgisayarları aratmıyor.

👉Xiaomi Mi 11 Ultra özellikleri:

İşlemci: Snapdragon 888 5G
Ram: 8 GB / 12 GB
Depolama: 256 GB / 512 GB
Ön Kamera: 20 megapiksel
Arka Kamera: Samsung ISOCELL GN2 50 MP ana kamera, 48 MP f/4,1 periskop telefoto lens, 48 MP ultra geniş açı lens.
Pil Kapasitesi: 5.000 mAh
Kablosuz Şarj: 67 Watt hızlı şarj
Kablolu Şarj: 67 Watt hızlı şarj
Ekran: 6.81 inç



👉Daha fazla Webtekno videosu:

Xiaomi Mi 11 Pro inceleme:
► trpost.net/down/0aWNooZkiGh6e8g/video.html

İnternette Satılan UCUZ Ürünlerin Kötü Yorumları denedik
► trpost.net/down/yLGAeGR4inmiiNQ/video.html

1.200.000 TL'lik Altcoin ALDIK:
► trpost.net/down/lbB6oJx2hXCDnsQ/video.html

GTA 5’i GTA 6’ya çevirdik:
► trpost.net/down/zZd5dmVzmW-tjsg/video.html​

TELEFON NUMARAMIZI İFŞALADIK!
► trpost.net/down/lZp7pKaBhpyhpaY/video.html​​

Gerçek pistte Drone ve Porsche Taycan yarışı:
► trpost.net/down/xpeHl3yUbGmdk8g/video.html​​​​

►Sadece ekran kartı fiyatına oyun bilgisayarı: Tekno-gamer incelemesi
trpost.net/down/vJGrdYqdgYNpo9g/video.html​​​​​

►Piyasadaki En Pahalı Telefonlarla Araba Satın Aldık!
trpost.net/down/laemfomXZ2qKdcg/video.html​​​​​​

►3310 bataryası ile iPhone 12 Pro’yu çalıştırdık
trpost.net/down/lLuFqGp2h5mFl5U/video.html​​​​​​​

►RTX 3060’lı oyuncu bilgisayarı MSI G76 incelemesi
trpost.net/down/mpZ5jG2agYBqrqY/video.html​​​​​​​​

►Xiaomi Black Shark 3 İncelemesi
trpost.net/down/rJipfqugb32aYbY/video.html​​​​​​​​​

►Bit Pazarından 2500 TL'ye iPhone 11 Pro Almaya Çalıştık!
trpost.net/down/u86OnKiUmpmYjbI/video.html​​​​​​​​​​​

►1 milyon TL’lik Bitcoin yatırımı yaptık
trpost.net/down/s8mCaX-Tj5GJjJU/video.html​​​​​​​​​​​​

►Bu Fiyata Full Ayarlar: Webtekno Özel Oyuncu Bilgisayarı
trpost.net/down/uZGPjpN_p4ape7Y/video.html​​​​​​​​​​

►GeForceNow ile iPhone’dan Cyberpunk 2077 testi
trpost.net/down/qLqFmYuTpXhyocw/video.html​​​​​​​​​ ...

►Katlanabilir iPhone hakkında ilk detaylar
trpost.net/down/vNGjjn2UjYpmrbI/video.html​​​​​​​​​ ...

🚀 Diğer TRpost kanallarımıza da göz atabilirsin:
👉 Webtekno Plus’a abone olun: goo.gl/dBvKkZ​​​​​​​​​​​​​​​ ​
👉 Webtekno’ya abone olun: goo.gl/y4AjCY​​​​​​​​​​​​​​​​
👉 Mobil uygulamalar için Fobito’ya abone olun: goo.gl/tbDz31​​​​​​​​​​​​​​​​

🚀 Bizi sosyal medyadan takip et:
👉 Instagram: webtekno​​​ ...
👉 Twitter: webtekno​​​​​ ...
👉 Facebook: webtekno​​​​ ...
👉 Telegram kanalımız: t.me/webtekno​​​​​​​​​​​​​​​​
👉 Discord sunucumuz: discord.gg/nmVbTuM7ad​

Webtekno TRpost kanalında bilgisayar, tablet, telefon ve aksesuar gibi teknolojik cihazların inceleniyor, sadece ihtiyacınız olan bilgileri veriyoruz. Ayrıca uygun fiyatlı ürün listeleri ve gündelik hayatta işinize yaratacak teknoloji tüyoları veriyoruz. Daha fazlası için abone olup bildirimleri açmayı unutmayın, seviliyorsunuz ❤️‍🔥

Kanalımıza abone olmayı unutmayın.
Hepsi ve daha fazlası için : www.webtekno.com/​​​​​​

YORUMLAR
Bora CAN
Bora CAN Gün önce
Guzelim telefonu anlatasinla maffetmisin cihazdan sogudum
mehmet timoçin
mehmet timoçin 9 gün önce
İşin cilgi çıkmış sorgu odasında hissettim 👎👎👎 Bence eskisi gibi izlemiiyorm
Yiğit Ediz ATAK
Yiğit Ediz ATAK 10 gün önce
Düşünsenize 12 gb hafıza 256 ram
FURKAN BAKAR
FURKAN BAKAR 12 gün önce
Bu kanal niye iPhone köpeği gibi başka bişi beğenmiyor
Ayhan Abaci
Ayhan Abaci 13 gün önce
Adamlar mi 11 ultra nin kamerasini beğenmemiş . Kullanmasak valla inanacaz size
Ayhan Abaci
Ayhan Abaci 13 gün önce
Mi band 6 nin mi 11 ultra dan sonra çıktığını bilmiyorum demeyin ya
Mucize Doktor - Edit
Mucize Doktor - Edit 28 gün önce
Sorgu gibi
Celil Bağcı
Celil Bağcı Aylar önce
Selam arkadaşlar bu cihazı aldım, çok ısınıyor ve şarzı akşama kadar dayanamıyor. Bu şekilde şikayeti olan var mı? Adam olma ihtimali var mı bana yol gösterirseniz sevinirim
JeMoeder Tv
JeMoeder Tv Aylar önce
Hangisini tavsiye edersiniz Xioami note 10 pro Xioami M11 ultrami
Uğur KRHN
Uğur KRHN Aylar önce
Çapraz sorgu gibi olmus
Erhan Kahraman
Erhan Kahraman Aylar önce
Kim o keci sakalli gömuyor surekli tlfnu samsung ajani gibi
osman Ekici
osman Ekici 2 aylar önce
Allah aşkına su siyahlinin yaptığı yoruma ve konuşma şekline... ikiside bariz holigan iPhone cu . o kadar muazzam özellikleri o kadar basit bi dille anlatiyoki sanki hepsinde varda bu da yeni yapmış. ek olarak yok onun kirmasi yok bunun kırması ne diyonuz siz yaa .... şarja ve adaptore yaptiklari yorum 12 sn (ha bu ha iyi tamam ) video ve fotoğraf kalitesine gelince sadece iyi niyetli olmayan eleştiriler yapılmış. hoparlör şöyle iyi böyle iyi su iyi iyi bu iyi ama fiyat cok pahalı almam...cebindeki 16.000 tl iphone nerde işimize yariyo ne var bunda yemin ediyorum doğru sorular ancak soranlarin bi uslubuna bakarmisiniz ayıptır yaaa...acaba iphone 13 nasil anlatacaklar yada bi bakalim 12 yi nasil anlatmislar istahli ooooo vaaavvv ... note olarak eski iPhone 11 şimdi mi 10 pro kullanicisiyim.... desinler diye tlf kullanmiyorum artik ....
Murad Nəsirov
Murad Nəsirov 2 aylar önce
Ne yani adamlar yılın telefonunu yapdı 144 hz ekran koymadılarmı😅
Garip birisi
Garip birisi 2 aylar önce
Apple sponsoru lütfiye sesleniyorum, ıphone 12 pro max1.45dakika 0-100 sarj mi11 ultra0-100 30 dakika lütfi itiraf et telefonu beğendin ama çaktırmıyorsunn seni çakal
Abdullah Dornexi
Abdullah Dornexi 2 aylar önce
12 geliyor ne yep yeni 😒 Webtekno beyyy çok geç kaliyorsunuz artık
Atmaca
Atmaca 2 aylar önce
Müthiş hater'lık... Bunun adı inceleme değil. Dislike...
Furkan Şahin
Furkan Şahin 2 aylar önce
Aga eski konsept daha iyiydi sanki hemen sunardınız önemli özellikleri ekler ve sonda halktan biri olarak yorumunuzu koyardınız yani kısa ve özdü. Amma o eski halinden eser yok şimdi .
Polat
Polat 2 aylar önce
dx0 da birinci sirada bu kamera , bi siz begenemediniz Xiaomi´yi sevmiyoruz de olsin bitsin Telefon her alanda süper
Erhan Durmuş
Erhan Durmuş 2 aylar önce
Zorla mı tutuluyorsunuz ?
Hasan Tanrıverdi
Hasan Tanrıverdi 2 aylar önce
Note 21 ultra çıkınca alınır. Hiç yoktan kalemi var.
mehmet ali Şanlıdağ
mehmet ali Şanlıdağ 2 aylar önce
Bu telefonda sony sensörü olsaydı kesin alırdım telefonunu içi Samsung olmuş
Murat Binbas
Murat Binbas 2 aylar önce
kanalda eksiklik var
Serkan Çayır
Serkan Çayır 2 aylar önce
Mi 11 lite gelsin
Omer Demir
Omer Demir 2 aylar önce
Telefonların kameralarını bukadar geliştirmek yerine işlemcilerine ve ekran kartlarına + yazılıma uygulama geliştiricilerine önem verseler keşke ozaman cebimizdeki telefonlardan bilgisayar performansı alabilirdik yani cebimizdeki telefonların bilgisayar kadar performanslı olmasını istiyoruz ama geliştiriciler bir bilgisayardan çok pro foto makinalarına çevirdiler
Ali Bardakci
Ali Bardakci 2 aylar önce
Arkadaşlar aklı olan mi 11 ultra almasın gerçekten pişman olursunuz Sadece kamerayı kullanırken bile telefon aşırı derecede ısınıyor ki kamerası da beş para etmez
Hsy
Hsy 2 aylar önce
Ayfon telefonlardaki kafam kadar çentik olsaydı beğenirlerdi. Şu incelemeyi eppıl hayranları yapmasa daha adil olur.
Ömer Erim
Ömer Erim 2 aylar önce
Mi 11 Pro
djgkhn51
djgkhn51 2 aylar önce
Allah aşkına lütfi döveceksen döv hepimiz rahatlayak yemin ederim senin istemsiz adami gommeye çalışmandan videoya odaklanamadım.
Mustafa Kaya
Mustafa Kaya 2 aylar önce
nokia n8 sa.
Fatih Değirmenci
Fatih Değirmenci 3 aylar önce
Yine androide ve xaomi ye ön yargılı bir video
Lütfi.
Lütfi. 2 aylar önce
@Hsy kamera açıkken ısınan yazılıma değil donanıma bile önem veremeyen bir firmayı ben de olsam gömerim telefon xiaomi değil samsunun alt marka bir telefonu gibi olmuş Bi de exynos işlemci koysana al sana samsung
Hsy
Hsy 2 aylar önce
Kabullenemiyorlar Xiaomi ve Android'in gücünü. 😂
BLUEDARK DARKBLUE
BLUEDARK DARKBLUE 3 aylar önce
Resmen saçmalamışlar... Dünyanın hayran olduğu telefona burun kıvırmak anca sizin işiniz
harun ozturk
harun ozturk 3 aylar önce
Xiaomi mi 11 ultra mı yoksa huawei p40 pro plus hangisini terci ederdiniz
Erdal Ugurlu
Erdal Ugurlu 3 aylar önce
iphone 12 pro aldım bugün 7 yıl aradan sonra tekrar iphone'na döndüm cihaz şahane 1 yıl huawei p30 lite kullandım huawei'den önce 4 yıl galaxy s7 kullandım(Android tarafında galaxy s serisi hariç gerisi hikaye) Tüm herkese nasip olur birgün iphone veya galaxy serisi telefon alırken acele etmeyin sevgili arkadaşlar
nurlan mayilzade
nurlan mayilzade 3 aylar önce
Abiler sözünüzden cıkıyor ki İPhone al
Doğu Bey
Doğu Bey 3 aylar önce
bu lavuk kim ya.
Eren Kurt
Eren Kurt 3 aylar önce
Jfjdjfrdrkktkdkmfkdkdkdkdkdkrkfkdkdkdjdjdskdkdodkrkrkkrrkekkrkrdkkrtkkekdkrkrkrkrkrkrkfkejdkkdkdkekdkrkrkrkdkskkrkrkekkfkekkskkrkrkdkkdkrkskkdkdkekrkekkrkrkdkdkkddkkdssssssskkkkkskdkkdkekkrkdkdkdkkdkkdkdkkdddďddddkkkkkdkkkddkkdkdddddkkkkkldddkkkkkdddkkkddkkkdkdk
Cengiz YURTAY
Cengiz YURTAY 3 aylar önce
Ne konuşup duruyorsunuz daha iyisini yapın
Muhammed lite
Muhammed lite 3 aylar önce
Ben olsam almaz adam akilli kamerafa cikinti olmayan bir cihaz alirdim. Sirf bu cihazi harman kardon hoparlor yuzunden deneyimlemek isterdim
Sercan Aktaş
Sercan Aktaş 3 aylar önce
Karaladinmi anlattın mi anlamadim
İlKing-BS
İlKing-BS 3 aylar önce
Webtekno: yok ya proyu beğenmedim Mi 11 pro: abi gel mevzu var Mi 11 ultra : kim lan o
halil ibrahim yalçın
halil ibrahim yalçın 19 gün önce
Bu iyiydi 😜🤣😭😅😂
Sercan Mert
Sercan Mert 3 aylar önce
P50 Pro + ve Mate 50 Pro Muhtemelen Daha İyi Olacak Lakin Huawei Büyük Sorunlar Yaşıyor ve Bu Sorunlar Atlatılıp Piyasaya Sunulana Kadar En İyi Telefon Mi 11 Ultra ;)
We are Anonymous
We are Anonymous 3 aylar önce
almam çünkü para yok
Burak KARAKUŞ
Burak KARAKUŞ 3 aylar önce
TRpost'da bir yorumu beğeniyorum. Sonra sayfayı yeniliyorum ve beğeni sayısı önceki haline dönüyor. Yani benim o yorumu beğenip beğenmemem arasında hiçbir fark yok. Bunu başka bir hesaplarda da denedim bazılarında yorumlar beğeniliyor bazılarındaysa beğeni yansımıyor. Bu konuyu siz de araştırır mısınız ? Ve aynı durumu yaşayanlar lütfen yanıt versin.
Kemal Cellat
Kemal Cellat 3 aylar önce
Diğer elemanın uyuz uyuz konuşmasıyla 1. dakika dolmadan incelemeyi terk ettim bu ne laaaa
nurettin cengiz
nurettin cengiz 3 aylar önce
Düz mı11 hakkında düşünceleriniz nedir
İbrahim Can Sivri
İbrahim Can Sivri 3 aylar önce
Eski tadı yok zorla izledim
Yavuz Kudret KakmazOğlu
Yavuz Kudret KakmazOğlu 3 aylar önce
4 5 senemi gider abi 😂😂 elimdeki telefon 6 senelik ab illa benden yüksek olanlar vardır ama az mış yaa 😂
muratakar34
muratakar34 3 aylar önce
Webtekno usulü uzaktan eğitim olmuş
Levent
Levent 3 aylar önce
Tek gercek Pixel 5 gerisi ivir zivir.
Mustafa Oğuz Özyıldırım
Mustafa Oğuz Özyıldırım 3 aylar önce
mi 10T pro var sonuna kadar memnunum fazla fantaziye gerek yok :)
Mustafa Oğuz Özyıldırım
Mustafa Oğuz Özyıldırım 2 aylar önce
@『_Ķųţi_ _Ąłphą_』『ဗ』 alakası yok ben memnunum
Mustafa Oğuz Özyıldırım
Mustafa Oğuz Özyıldırım 2 aylar önce
@『_Ķųţi_ _Ąłphą_』『ဗ』 bu ülkede padişahlar bile kötülenmiş al kullan fiyatına göre süper telefon kim ne derse desin yaprak veren ağaç kötülenir benim internet 7x24 açık sürekli telefon görüşmesi yapıyorum çok rahat günü sonlandırıyor haricen diğer güne 30-35 şarj kalıyor
Caner Çelik
Caner Çelik 3 aylar önce
Abi videoyu izlerken ben çok gerildim. Lütfi sanki iş görüşmesi yapıyor gibi davranıyor ve o şekilde sorular soruyor. Devam edemedim videoya, 5:16da veda ediyorum. Sonunu izleyen varsa Ozan işe alınıyor mu söylesin :D
Ahmet Bayrak
Ahmet Bayrak 3 aylar önce
İzlenmeleri dustu lutfiden sonra
Zafer Genc
Zafer Genc 3 aylar önce
Çok pahalı
CES
CES 3 aylar önce
lütfü sorgulayan yargıç gibi
Halil İbrahim Akkaya
Halil İbrahim Akkaya 3 aylar önce
Lütfi abi apple dan para almış gibi hep bir olumsuzluk olsa da karalasam der gibi bakıyo sjdkdjdj
hamza avan
hamza avan 3 aylar önce
Ya kardeşim bu telefon incelemesini başka youtube kanları 1ay önce yaptılar siz şimdi yaptınız bu yakıştımı size
E R D O
E R D O 3 aylar önce
J
Enes Bülbül
Enes Bülbül 3 aylar önce
Abi bana bir telefon yoolarmısınız enim telefonu ekkkran çıkık da zor yazılıyor oyun VS. Kaldırmıyor
TOXİC 41 LİVE
TOXİC 41 LİVE 3 aylar önce
Dinlenme awq
keathing weltonlu
keathing weltonlu 3 aylar önce
Ne kadar samimiler, tesekkurler
Oy Asiye
Oy Asiye 3 aylar önce
Lütfi tez savunmasındaki proflar gibi, tiriplere bar
Ahmet Yazgı
Ahmet Yazgı 3 aylar önce
Samsung note4 var elimizde babam kullaniyor ilk cimtigi hafta almistim hala sikintisiz kesintisiz takilmadan calisiyor Bende mi 10 kullaniyorum yakin sensoru sikintili mi 11 de bunu cozmusler mi?
Oyun 57
Oyun 57 3 aylar önce
Webtekno GG
Random Animal Videos
Random Animal Videos 3 aylar önce
en iyisi note 8 pro bence
Mental Power
Mental Power 3 aylar önce
Bu telefonunda düşük ışık performansı Lütfiyi tatmin etmedi artık sonraki telefonlara
Semih Zade
Semih Zade 3 aylar önce
Harika olmuş tebrikler,
Turgay Koç
Turgay Koç 3 aylar önce
Abi öncelikle selamünaleyküm ben bundan bi kaç ay önce Samsung a21s aldım arka 4 kameradan sadece 2 tanesi işlev görüyor diğer 2 tanesine parmağımı koyuyorum üzerine kamera boş bunu dün farkına vardım ve şikayette bulunmayı düşünüyorum ne yapmalıyım bu msj imi dikkate alıp bunlan ilgili içerik video yayınlarsanız çok memnun olurum teşekkür
Revan Oyunda
Revan Oyunda 3 aylar önce
Fotoraf için en iyisi samsung
TOXİC 41 LİVE
TOXİC 41 LİVE 3 aylar önce
Hyr nokia😂
Metovski Gun
Metovski Gun 3 aylar önce
Çok güzel zekice ve keyifli çalışma , teşekkürler
Doğanay Tokuşlu
Doğanay Tokuşlu 3 aylar önce
Param bol olursa alırdım
Aziz dnz56
Aziz dnz56 3 aylar önce
Almazdım işletim sistemi çöp
Ortaya Karışık
Ortaya Karışık 3 aylar önce
Anketten geldim param yetmio ama alirdim param olsa
faruk caba
faruk caba 3 aylar önce
Sürekli iphone kullandım artık android geçmek istiyorum bu telden almayı düşünüyorum
yunus pehlivan
yunus pehlivan 3 aylar önce
imei numarasında uygulanan astronomik rakam artık düşmeyeceğine göre, yeni cihaz almıyorum..
Ege Balın
Ege Balın 3 aylar önce
benim param olsa iphone 12 yerine mi 11 ultra alırım
Mobile Oyuncusu TC.
Mobile Oyuncusu TC. 3 aylar önce
Kanka ben hala samsung note 4 kulanıyorum ve ișimi görüyor pubg oynatıyor ve arka kamera ile selfi özelliği var tam yüzün ortaya gelince çekiyor bence bu kadar özellik fazla
Breakdown
Breakdown 3 aylar önce
Arkası bok gibi
bs isko
bs isko 3 aylar önce
2. Kez almazdım😎
Ozan
Ozan 3 aylar önce
Kaç para
Bekir Tekir
Bekir Tekir 3 aylar önce
Şunu kabullenelim ki bu fiyatı ile estetiğini karşılaştırırsak vasat kalır hiç estetik değil
ASENA kedileri
ASENA kedileri 3 aylar önce
Salsana diyer abiyi lütfü abiiiiiii
Egemen
Egemen 3 aylar önce
Lütfi egolu davranmış
TheCrazyGamer
TheCrazyGamer 3 aylar önce
xiaomi telefon çöptür
Atamay Körün
Atamay Körün 3 aylar önce
O telefondan bizim burada bir tane kendine bir tane devlete birde ayrı olarak bunların vergisini vereceksin ona göre almak isteyenler birdaha düşünsün :D
Okan GÜLER
Okan GÜLER 3 aylar önce
Ofisteki herkese bugün telefon alacak olsa hangi cihazı neden alır diye sorar misiniz?
Ömer alp Emül
Ömer alp Emül 3 aylar önce
Lütfi abi sözlümü yapıyon
HH K
HH K 3 aylar önce
Hic kimse: Lutfi: Mi 11'in ultrasi gibi olmus. Hic kimse tekrar: Lutfi: Mi 11 Pro'nun prosu gibi olmus.
Hasan Yanık
Hasan Yanık 3 aylar önce
İxaomi pocox3 su testi taparmisiniz
Kemal Rojo
Kemal Rojo 3 aylar önce
Sağdaki arkadaş bayağı havaya girmiş. Videoyu bozmuş kısacası.
Murat Mur
Murat Mur 3 aylar önce
Bu kadar berbat bi telefon incelemesi görmedim ya
Furkan Taşlıca
Furkan Taşlıca 3 aylar önce
Bel ya da el çantası olmadan cepte taşınamayacak kadar büyük cihazlar
Orhan Gündüz
Orhan Gündüz 3 aylar önce
Yav adam sanki çarpraz sorguda, bu ne ciddiyet
BLAZE pubg
BLAZE pubg 3 aylar önce
Teknomehmet güvenilir mi
- hades - edit -
- hades - edit - 3 aylar önce
Abi bir şey söyleyecem ana kamerada 120 x zoom var orda tamamız ama 50 mp 108 koysalardı 120x zoom ile biraz daha iyi görüntüler alınabilir yani ayın fotorafını çok güzel çekebilirsin ama 108 mp kamera olamsı gerekiyor samsung firmasını yine yine geçemediler
Ahmet Tunabeyli
Ahmet Tunabeyli 3 aylar önce
xiaomi candır :D
Tezer SEZER
Tezer SEZER 3 aylar önce
Bu videoyu 480 de izleyip fotolar o kadar da iyi değilmiş diyenler var mı😀😀😀
Hakan Ozrek
Hakan Ozrek 3 aylar önce
Hocam yazarsanız sevinirim ben bu telefonu almak istiyorum ama anakart yanma ısınma vs vs birşeyler dönüyor aydınlatırsanız sevinirim
REXİS
REXİS 3 aylar önce
Para yokki jsjsjs
Bünyamin Özbolat
Bünyamin Özbolat 3 aylar önce
Ozan çalışmalarını çok beğeniyoruz kardeşim lütfiyi de seviyoduk ama kanaldan kaçma derdinde gibi sen devam et yolun açık olsun umarım lütfi kendine gelir
Fatih İBİŞ
Fatih İBİŞ 3 aylar önce
Xiaomi 10 K ya satılacak telefon değil,
teRRmann
teRRmann 3 aylar önce
Sanki adamların başına silah dayamışlar da zorla nceleme videosuna geçilmiş gibi video.Eleştirirsin de eleştirinin bokunu çıkarınca daha iyi olmuyor webtekno bey.
Plastik, Geri Dönüştürülebilir mi Sanıyorsunuz?
19:50
Brawl Stars: Brawl Talk - New Legendary Brawler!!
3:46
PARAYI SEVEN KIZLARIN İSİMLERİ!
0:14
Berk Coşkun
görünümler 639 B
Evlilik Hakkında Her Şey 2. Bölüm 2. Fragmanı
0:49
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 902 B
CINDY
2:00
Uzi - Topic
görünümler 129 B
Xiaomi Mi 10T vs Mi 10T Pro - Kralların kapışması!
11:22
Brawl Stars: Brawl Talk - New Legendary Brawler!!
3:46
PARAYI SEVEN KIZLARIN İSİMLERİ!
0:14
Berk Coşkun
görünümler 639 B
Evlilik Hakkında Her Şey 2. Bölüm 2. Fragmanı
0:49
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 902 B
CINDY
2:00
Uzi - Topic
görünümler 129 B
EĞLENCE MERKEZİNDE TÜM ÖDÜLLERİ KAZANDIM!
20:41
Uras Benlioğlu
görünümler 247 B
Didem Arslan Yılmaz'la Vazgeçme 263. Bölüm | 24 Eylül 2021
1:59:14
Didem Arslan Yılmaz'la Vazgeçme
görünümler 279 B
Baht Oyunu 15. Bölüm 2. Fragmanı
0:55
Baht Oyunu
görünümler 1,4 Mn
Khontkar & Kimera - Suç (Music Video) #PLA4
3:01
RedKeys Music
görünümler 78 B