Sen PRO’ysan iPhone 12 Pro Ne? : Xiaomi Mi 11 Pro incelemesi

  görünümler 388,443

webtekno

4 aylar önce

Xiaomi Mi 11 Pro özellikleri, fiyatı ve görüşlerimiz inceleme videomuzda. Türkiye’de satılmayan Xiaomi Mi 11 Pro, hem tasarımı hem de özellikleriyle yılın en iddialı telefonlarından bir tanesi olarak öne çıkıyor.

TeknoMehmet: bit.ly/3f9rHmA

Xiaomi Mi 11 Pro, 6.81 inçlik AMOLED bir ekran sahip. Bu ekran 2K çözünürlüğün yanında 120 Hz de yenileme hızı sunuyor. Xiaomi Mi 11 Pro’da şekiz çekirdekli Snapdragon 888 5G işlemci bulunuyor. Cihazın 8 ve 12 GB olmak üzere iki farklı RAM ve 128 ve 256 GB olmak üzere de iki farklı dahili depolama alanı seçeneği bulunuyor.

00:09 Giriş
01:22 Tasarım
03:33 Teknik Detaylar
07:11 Kamera
10:54 Son değerlendirme

Tasarım:

Xiaomi Mi 11 Pro, kavisli ve alışılagelmiş bir tasarıma sahip. Ön kısımda delikli bir ekran tasarımı bulunuyor. Günümüzde üst düzey amiral gemisi cihazlarda daha çok gördüğümüz bu delikli tasarım sayesinde çerçeve ortadan kaldırılıyor ve ekran kasa oranı daha da genişliyor.

Teknik Detaylar ve Performans:

Xiaomi Mi 11 Pro’da sekiz çekirdekli Snapdragon 888 5G işlemci yer almakta. İşlemci adından da belli olduğu üzere 5G teknolojisini desteklemekte. Grafik tarafına baktığımızda da Adreno 660 GPU bu telefonun içerisinde yer alıyor.

Mi 11 Pro, üst segment sınıfta oldukça iddialı bir cihaz ve performans tarafında yarı yolda bırakmıyor. PUBG ve benzeri oyunları oynarken herhangi bir kasma veya donma sorunu kesinlikle yaşanmıyor.

👉Xiaomi Mi 11 Pro özellikleri:

İşlemci: Snapdragon 888 5G
Ram: 8 GB / 12 GB
Depolama: 128/256 GB
Ön Kamera: 20 megapiksel
Arka Kamera: Samsung ISOCELL GN2 50 MP ana kamera, 8 MP telefoto lens, 13 MP ultra geniş açı lens.
Pil Kapasitesi: 5.000 mAh
Kablosuz Şarj: 65 Watt hızlı şarj
Kablolu Şarj: 65 Watt hızlı şarj
Ekran: 6.81 inç



👉Daha fazla Webtekno videosu:

İnternette Satılan UCUZ Ürünlerin Kötü Yorumları denedik
► trpost.net/down/yLGAeGR4inmiiNQ/video.html

1.200.000 TL'lik Altcoin ALDIK:
► trpost.net/down/lbB6oJx2hXCDnsQ/video.html

GTA 5’i GTA 6’ya çevirdik:
► trpost.net/down/zZd5dmVzmW-tjsg/video.html​

TELEFON NUMARAMIZI İFŞALADIK!
► trpost.net/down/lZp7pKaBhpyhpaY/video.html​​

MSI GE76 Raider oyuncu bilgisayarı incelemesi:
► trpost.net/down/uJRwqp9gaa2ijLo/video.html​​​

Gerçek pistte Drone ve Porsche Taycan yarışı:
► trpost.net/down/xpeHl3yUbGmdk8g/video.html​​​​

►Sadece ekran kartı fiyatına oyun bilgisayarı: Tekno-gamer incelemesi
trpost.net/down/vJGrdYqdgYNpo9g/video.html​​​​​

►Piyasadaki En Pahalı Telefonlarla Araba Satın Aldık!
trpost.net/down/laemfomXZ2qKdcg/video.html​​​​​​

►3310 bataryası ile iPhone 12 Pro’yu çalıştırdık
trpost.net/down/lLuFqGp2h5mFl5U/video.html​​​​​​​

►RTX 3060’lı oyuncu bilgisayarı MSI G76 incelemesi
trpost.net/down/mpZ5jG2agYBqrqY/video.html​​​​​​​​

►Xiaomi Black Shark 3 İncelemesi
trpost.net/down/rJipfqugb32aYbY/video.html​​​​​​​​​

►Bit Pazarından 2500 TL'ye iPhone 11 Pro Almaya Çalıştık!
trpost.net/down/u86OnKiUmpmYjbI/video.html​​​​​​​​​​​

►1 milyon TL’lik Bitcoin yatırımı yaptık
trpost.net/down/s8mCaX-Tj5GJjJU/video.html​​​​​​​​​​​​

►Bu Fiyata Full Ayarlar: Webtekno Özel Oyuncu Bilgisayarı
trpost.net/down/uZGPjpN_p4ape7Y/video.html​​​​​​​​​​

►GeForceNow ile iPhone’dan Cyberpunk 2077 testi
trpost.net/down/qLqFmYuTpXhyocw/video.html​​​​​​​​​ ...

►Katlanabilir iPhone hakkında ilk detaylar
trpost.net/down/vNGjjn2UjYpmrbI/video.html​​​​​​​​​ ...

🚀 Diğer TRpost kanallarımıza da göz atabilirsin:
👉 Webtekno Plus’a abone olun: goo.gl/dBvKkZ​​​​​​​​​​​​​​​ ​
👉 Webtekno’ya abone olun: goo.gl/y4AjCY​​​​​​​​​​​​​​​​
👉 Mobil uygulamalar için Fobito’ya abone olun: goo.gl/tbDz31​​​​​​​​​​​​​​​​

🚀 Bizi sosyal medyadan takip et:
👉 Instagram: webtekno​​​ ...
👉 Twitter: webtekno​​​​​ ...
👉 Facebook: webtekno​​​​ ...
👉 Telegram kanalımız: t.me/webtekno​​​​​​​​​​​​​​​​
👉 Discord sunucumuz: discord.gg/nmVbTuM7ad​

Webtekno TRpost kanalında bilgisayar, tablet, telefon ve aksesuar gibi teknolojik cihazların inceleniyor, sadece ihtiyacınız olan bilgileri veriyoruz. Ayrıca uygun fiyatlı ürün listeleri ve gündelik hayatta işinize yaratacak teknoloji tüyoları veriyoruz. Daha fazlası için abone olup bildirimleri açmayı unutmayın, seviliyorsunuz ❤️‍🔥

Kanalımıza abone olmayı unutmayın.
Hepsi ve daha fazlası için : www.webtekno.com/​​​​​​

YORUMLAR
Doğuş
Doğuş Aylar önce
Xiaomi kullandım bida asla Çin malı telefon almam iPhone 11 aldım Apple > ALL
Alimert Bozkurt
Alimert Bozkurt Aylar önce
Neden bende kullanıyorum çok güzel
uğur
uğur Aylar önce
videolarınız neden 60pfs değil?
Kayra Dağcı
Kayra Dağcı Aylar önce
Aranızda sorun olmadığı çok belli oluyor ;)
Mehmet Önder
Mehmet Önder 2 aylar önce
Abi infinix hot 10 u tanita bilirmisin
BassBoostedTurkey
BassBoostedTurkey 2 aylar önce
Xiaomi Kimmiş İphone Varken :d
Hsy
Hsy 2 aylar önce
Ayfon telefonlardaki kafam kadar çentik olsaydı beğenirlerdi. Şu incelemeyi eppıl hayranları yapmasa daha adil olur.
mustafa uzun
mustafa uzun 2 aylar önce
Ülkemin zavallı gençleri para kazanmayı değil olmayan parayı nasıl boş yere harcarız diye düşünüyor
E Ç
E Ç 3 aylar önce
Bir daha xiaomi asla almam note 9 pro kullanıcısıyım MİUİ guncellemeleri ile telefonu çöpe çevirdiler
Sezai Moran
Sezai Moran 3 aylar önce
Denememememe
Sessiz d
Sessiz d 3 aylar önce
Sakalını kes aw
Nerio Ross
Nerio Ross 3 aylar önce
her ay yeni model yapmak yerine senede bir yapsalar böyle sorunlar olmaz Xiaomi samsung vs şuan da 500 den fazla modeli vardır iphone ise sadece 30 tane falan o yüzden iphone 2. el olarak değer kaybetmiyor Android ise bugün note 10 çıkıyor yarın note 11 çıkıyor note 10 değer kaybediyor çok saçma işte
Erhan Navruz
Erhan Navruz 3 aylar önce
Kim abi bu tekno Mehmet bı tanissak
Osman Yatkın
Osman Yatkın 3 aylar önce
Bu formatı beğendiğimi söyleyebilirim ve evet bence bu tarz videolar gelmeli, başarılar dilerim 🙋🏻‍♂️
Burak KARAKUŞ
Burak KARAKUŞ 3 aylar önce
TRpost'da bir yorumu beğeniyorum. Sonra sayfayı yeniliyorum ve beğeni sayısı önceki haline dönüyor. Yani benim o yorumu beğenip beğenmemem arasında hiçbir fark yok. Bunu başka bir hesaplarda da denedim bazılarında yorumlar beğeniliyor bazılarındaysa beğeni yansımıyor. Nedenini anlamış değilim...
Muhammet Öztürk
Muhammet Öztürk 3 aylar önce
Selamünaleyküm bende huawei p30 128 gb var sizce huawei nin ömrü nası olur değiştirimmi bi an önce piyasadan yok olmadan yardımcı olurmusunuz
Emrah Şanlı
Emrah Şanlı 3 aylar önce
👏👏👍👍😊
Yakup erkek
Yakup erkek 3 aylar önce
Beyler mı 11 pro ya imail atılmıyor mus buna cozum bulunabilecekmı bı bilgisi olan varmı??
Okan Tilbe
Okan Tilbe 3 aylar önce
başlıkla video içeriğinin alakası yok sırf izlenme almak için eklenmiş başlık teknoloji dünyasının akpsi bu kanal
The Video
The Video 3 aylar önce
Abi iPhone Bu ya Alınmazmi hic
Alimert Bozkurt
Alimert Bozkurt Aylar önce
Bu alınabilir
Halil Çınar
Halil Çınar 3 aylar önce
konsep inceleme baya iyi
Brc
Brc 3 aylar önce
Bunu alıp kafan 3 yıl rahat ediyor iPhone 6s hala update alıyor.
EL DIABLO
EL DIABLO 3 aylar önce
Abi bence pubg testini gerçekten pubg oynayanlara yaptırın daha efektif olur
Hakan Kocabaş
Hakan Kocabaş 3 aylar önce
10.000 liralık telefonlarda 5 MP 8mp hatta 13 MP kamera bile çok ama çok saçma ve hiç Ters tepki gösteren de olmayınca bu saçmalığın sonu gelmez
Cemer Karacan
Cemer Karacan 3 aylar önce
Videoların eski tadı yok artık
serkan bilgi
serkan bilgi 3 aylar önce
guzel format ama biraz daha uzun olmali ve soru cevaplar daha sakin olmali cok hizli gittiniz
uğur bolat
uğur bolat 3 aylar önce
Oy oy pubg için tam teli
Senanur Erol
Senanur Erol 3 aylar önce
Malatya lıyım
Senanur Erol
Senanur Erol 3 aylar önce
Abi adım ömer Vala bila hiç telefonum yok hep annemin telefonuyla oynuyom herkesin telefonu var benim yok çok üzülüyorum banada telefon gönderebilirsin göndermesen canın sağolsun bu kadar
ismet kocal
ismet kocal 3 aylar önce
Webtekno da artık iPhone Seviyor ... Jdjejejdjeje
Null's Brawl Stars
Null's Brawl Stars 3 aylar önce
webtekno performansi tam olarak test edemiyorsunuz oyun testeriniz olabilirim .
Kral Oyunda
Kral Oyunda 3 aylar önce
Abi bana bi tane iphone yollarmısın yada xiomi telefonum gerçekten çok kötü
Utku Efe Kılıçkardeşler
Utku Efe Kılıçkardeşler 3 aylar önce
OZAN BU KANALA OLMUYOR OLMUYOR LAĞBALE YE GEREK YOK
Fikret Ceylan
Fikret Ceylan 3 aylar önce
İyi devam ama dürüst olmanız iyi
NoPixel
NoPixel 3 aylar önce
iPhone 12 noob Max vs Mi 11 Pro
Doğukan Aydın
Doğukan Aydın 3 aylar önce
İphone 12 mi alınmalı yoksa mi 11 pro mu alınmalı ?
Alimert Bozkurt
Alimert Bozkurt 2 aylar önce
Mi 11 pro
Yasin Erhan
Yasin Erhan 3 aylar önce
4k 60 fps video çekmek istesek bundada ois ve ais kapanıyormu.
Elektro 43
Elektro 43 3 aylar önce
Bu yılın en iyi amiralleri mate 40 pro ve iphone12 pro
Elektro 43
Elektro 43 2 aylar önce
@Alimert Bozkurt En iyi android arayüzü oneplus ve vivo da kullananlara danısabilirsin
Elektro 43
Elektro 43 2 aylar önce
@Alimert Bozkurt S 21 ultra son guncellemyle ne oldu bilmem ama fena halde performans kaybı vardı mi 11 ultra ya gelecek olursak sen amiral gemisisin o on kamera nedir iş işlemciyle bitmiyor
Alimert Bozkurt
Alimert Bozkurt 2 aylar önce
@Mehmet Sarıkaya bikere ben abim ve arkadaşlarım Xiaomi kullanıyoruz yazılımı çok iyi kullanmadan bilmezsin Samsung ve Xiaomi en iyi android 2 telefon :)
Mehmet Sarıkaya
Mehmet Sarıkaya 2 aylar önce
@Alimert Bozkurt neye göre iyi ??? Xiaomi o dandik yazılımı ile mi iyi ???? Yoksa işlemcisi 2 yılda tırt olan Samsung mu (Samsung sd işlemciler için geçerli değil)
Alimert Bozkurt
Alimert Bozkurt 2 aylar önce
@Mehmet Sarıkaya tm işte Samsung ve Xiaomi de iyi
Akvaryum Hikayeleri
Akvaryum Hikayeleri 3 aylar önce
Şu çekim yaptığınız fotoğraf makinesi Zenit sanırım ben onda kaldım 😊
Akvaryum Hikayeleri
Akvaryum Hikayeleri 3 aylar önce
@Adil Taş Cansın 😉🙏🙏
Adil Taş
Adil Taş 3 aylar önce
@Akvaryum Hikayeleri estağfurullah abi senin ruhun genç 😅🙏
Akvaryum Hikayeleri
Akvaryum Hikayeleri 3 aylar önce
@Adil Taş Fujimi ee yaş 40 oldu genç gözler bulanık görüyor 😊 bilgilendirme için sağolasın 🙏
Adil Taş
Adil Taş 3 aylar önce
Fujifilm o
Granny
Granny 3 aylar önce
abi ciaomi mi 11 ULTRAYA BAKARMISINIZ bi videoda
Red Bull
Red Bull 3 aylar önce
S9 pubg oynarmis 🤣🤣 ben niye oynamiyorum ala ala
Hasan Torun
Hasan Torun 3 aylar önce
İphone ve diğerleri boş yapmayın
RcrossBY TR
RcrossBY TR 3 aylar önce
🇯🇵🇰🇷
Devrim Can
Devrim Can 3 aylar önce
Bu tarz inceleme daha iyi 👍🏻
Mustafa ŞERBETCİ
Mustafa ŞERBETCİ 3 aylar önce
Yok mu sağlamlık testimiz?????
Togrul Quliyev
Togrul Quliyev 3 aylar önce
Ben tpc kulaklık kullanıyorum note 9, proda
Worev
Worev 3 aylar önce
annemde a7 2016 var ekran 2k 3 ram var tek sıkıntı 16gb pubgde hd ve aşırıya kdr açıktı eskiden ben kullanıyordum şimdi huawei p30 lite var
Ömer Faruk Yavuz
Ömer Faruk Yavuz 3 aylar önce
2:46 ön kamera delikli bu zaten artık premium cihazların %100'de var iphone hariç, çünkü ezik
Eren Er
Eren Er 3 aylar önce
SD 895 yolda merak etmeyin 😂😍
GAME TİME
GAME TİME 3 aylar önce
Kaç fps ?
GAME TİME
GAME TİME 3 aylar önce
Azerbaycanda var bu telefon para toplamisdim amak fikrim oldugu icin sordum knk))
GAME TİME
GAME TİME 3 aylar önce
@semih Duman neden almiyim ?
semih Duman
semih Duman 3 aylar önce
Sanki alcan
Fatih Fh
Fatih Fh 3 aylar önce
saçmalamışsınız çok ağır 208 gram diyorsunuz her telefon ortalama 205 gram zaten
ali zincir
ali zincir 3 aylar önce
Hocam böyle videolar daha çok anlaşılır oluyor bence devam
Tolga Ayar
Tolga Ayar 3 aylar önce
Format hoş olmuş elinize emeğinize sağlık. Ayrıca bi telefona 7-8 bin TL üstü para verecek olsam bu kesinlikle ve kesinlikle Apple olurdu.
Felsebiyat
Felsebiyat 3 aylar önce
Xiaomi mi 6 kullanıyorum hala 4 yıl oldu tık yok
umut can
umut can 3 aylar önce
Yok aga bu aralarda amiral gemisi telefon alınmaz Kamera diyaframlarının içine ettiler hiçbir marka nın telefonu beni heyecanlandırmadı işte bu telefon alınır dediğim bir telefon yok en az 3 sene beklemek gerek kamera lar iyileşene kadar
Elon Musk
Elon Musk 3 aylar önce
iphone 12 1.6 diyaframlı bir kameraya sahip.mevcut durumda en iyisi o
Fatih elmas
Fatih elmas 3 aylar önce
Pil de aynı şekilde gitgide daha kötü oluyor Tamam hızlı şarj var da 6 saat ekran süresi de az be kardeşim az şunları düzeltin
Room Tfm
Room Tfm 3 aylar önce
Teknoloji temalı Discord sunucumuza gelmeyi unutmayın! discord.gg/kdQxWEax
Ilknur Babaev
Ilknur Babaev 3 aylar önce
iPhone: 1 yıl sonra yeni iPhone 13, 13 pro ve 13 pro max'ı tanıtacağız Samsung: 6 ay sonra yeni telefonu ve note serisini tanıtacağız Xiaomi: Gençler, yarına n'apyoruz
Sensei_Terminator
Sensei_Terminator Aylar önce
Samsung bu yıl note serisi telefon tanîtmayacak
Kayra Dağcı
Kayra Dağcı Aylar önce
Note 8 pro kullanıyorum ısınma konusunda i phona kafa tutar likid soğutma var ve gerçekten çok işe yarıyor
HS BLACK 333
HS BLACK 333 2 aylar önce
Ozamana kadar Xiaomi mi 12 pro çıkacak iPhone koltuktan dustu
Korzi
Korzi 2 aylar önce
Apple sadece amiral gemisi telefonlar çıkartıyo, diğer markalar uygun fiyatlı telenlarda çıkarıyor , ora segment telefonlar çıkmassa coğuğu insan telefonsuz kalır.
quadros
quadros 3 aylar önce
@Mustafa Gençoglu her bütçeye göre çıkartıyorlar ki leblebi gibi de satılıyor
QUANTUM OYUNCU
QUANTUM OYUNCU 3 aylar önce
Ben note 9 aldım xiaomi note 11 çıkardı
Süleyman Tok
Süleyman Tok 3 aylar önce
Mi10T aldım, hiç memnun değilim
Süleyman Tok
Süleyman Tok 3 aylar önce
@Fatih elmas arayüzü sorunlu, bazen aşırı ısınıyor. Arada takılıp kapanıyor.
Fatih elmas
Fatih elmas 3 aylar önce
Neden
Mecnun Ç
Mecnun Ç 3 aylar önce
xiaomi mi 10t var bende. Telefonu her yeniden başlattığımda sim kart etkinleştirme/senkronizasyon yapmaya çalışıp yurt dışına sms atıp yapamıyor. her seferın 87 kurus gıdıyor. Bıraz baktım. Servis kapatılabılıyor. Ama o zamanda bulut gıbı ya da cıhazımı bul gıbı tum xiaomi bağını koparmıs oluyormusuz. Bı yardım eder mısınız ?
Yakup Çaça
Yakup Çaça 3 aylar önce
Valla 6s plus t an Xiaomi redmi note 8 e geçtim geçmez olaydım iPhone'un ölüsü bile Xiaomi den iyidir ya Samsung ya iPhone diğerleri boş bence
Ramazan Şahin
Ramazan Şahin 3 aylar önce
Abi sevmediğine o kadar eminim ki ama kanıtlayamam 😂
Kazami
Kazami 3 aylar önce
Bütün kanallar mı böyle olur. Arkadaşım Pubg Mobile testi yapacaksanız. Grafik ayarlarini da gösterin bari bilelim. önemli olan Akici da neyin desteklendiğini bilmek. görelim. Tüm inceleme kanali aliyor eline telefonu telefonu anlatiyor. oyun incelemesi adi altinda oyuna giriyor alin size inceleme diyor. her seyi iyi guzel guzel inceliyorsaniz oyunun içini de gösterin baştan sona. sonra biz karar veririz. alir mi almaz mi degdigimize. Şimdi dicekler yoruma takipçiler: yüksek segment cihaz bu asiri var bilmem ne ne var. Arkadaşım xiaomi note 10, note 10 pro, xiaomi mi 11 lite de aşırı yok grafikler de saglam cihazlar olmasina ragmen. bu yuzden gösterin bi zahmet şu grafik ayarlarini baştan sona. tilt ediyorsunuz
Emirhan Güleç
Emirhan Güleç 3 aylar önce
Kamera turşu
Furkan Bora
Furkan Bora 3 aylar önce
S8 de hala çalışıyor bu arada
Elnur Həsənov
Elnur Həsənov 3 aylar önce
Poco x 3 pro yoksa Mi 11 ?
cihan mert Gökce
cihan mert Gökce 3 aylar önce
X 3 pro 4000 TL. Mi 11 10000 TL.
uğur bedir
uğur bedir 3 aylar önce
Bende artık sizi izlerken heyecan duymuyorum. Ölü gibisiniz.
Elcin Zulfuqarli
Elcin Zulfuqarli 3 aylar önce
Abi lütfen en sonodel oyuncu telefonlarını karşılaştırın
Ömer Faruk Dilekçi
Ömer Faruk Dilekçi 3 aylar önce
Abi SAR değerlerine değinmiyorsunuz, çin telefonlarda özellikle yüksek oluyor, Samsung mümkün mertebe düşük tutmaya özen gösteriyor. Sizce telefon alırken dikkat edilmeli mi?
RECO
RECO 3 aylar önce
@Ali Can Kavlak replika demek istedin heralde ülkeye kaçak gelen telefonların orijinal yapım
Ali Can Kavlak
Ali Can Kavlak 3 aylar önce
Orijinal olduğu sürece sıkıntı yok kaçak alırsan kısır olursun
abdulkerim Yilmaz
abdulkerim Yilmaz 3 aylar önce
Abi bana da ver lütfen
Parşömen Music
Parşömen Music 3 aylar önce
Övdünüz mü gömdünüz mü lan telefonu anlamadım
Arda Canihos
Arda Canihos 3 aylar önce
Format güzel olmuş abi. ben beğendim. devam etmenizi öneririm. İyi akşamlar.
GÜRKAN YILDIRIM
GÜRKAN YILDIRIM 3 aylar önce
Bence telefon çok güzel abi Xiaomi bence geleceğin en dev şirketlerinden biri olacak
Mustafa Aslan
Mustafa Aslan 3 aylar önce
Xiaominin reklam politikası: kimse artık TV izlemiyor TRpostrları kullanıyor. Halk arasında ki efsane de şu. ADAMLAR REKLAM YAPMADAN SATIŞ RAKAMLARI MÜTHİŞ herkes alıyor ... mi note 10 pro almadan önce bütün videoları izledim. Herkes övüyor methediyordu. Aldıktan üç ay sonra batarya performansı düşmeye başladı. Sensör arızası var. Dokunmatiği aşırı hassasiyet gösteriyor. Vs vs. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. FP açısından bakarsanız alınabilir. Çok bişi beklemeyin
Saban Qudavasov
Saban Qudavasov 3 aylar önce
Supersiniz
Secular Bigot
Secular Bigot 3 aylar önce
Katarsis mi Anlamadım
Levent Aslanboğan
Levent Aslanboğan 3 aylar önce
Bu gidişle telefonlar için taşıma çantası çıkacak cebe sığmıyor CEBE CEBEEE
Engincan Kaplan
Engincan Kaplan 3 aylar önce
Çöp , 1500 lira veriirm en fazla
Big T
Big T 3 aylar önce
böyle yazıp yazıp hepsinin iphone 12 pro max kullanması ?
Batu Kırgeç
Batu Kırgeç 3 aylar önce
Avi note 9 pro ya yapar mısınïz
Arda Hascan
Arda Hascan 3 aylar önce
Abi övdünüz mü gömdünüz mü belli değil
Kara Han
Kara Han 3 aylar önce
Iphone verdiğin para ile ona verdiğin para da aynı mı ki kıyaslıyorsunuz.
Corona Virus
Corona Virus 3 aylar önce
Artık telefon alırken kriter; PUBG oynanır mı? Oynanmaz mı? oldu…
Yok Yok
Yok Yok 3 aylar önce
Bu telefona ımei atılıyormu bilgisi olan varmı
Yok Yok
Yok Yok 3 aylar önce
@Fatih elmas teşekkürler
Fatih elmas
Fatih elmas 3 aylar önce
Yok
Fatih Toprak
Fatih Toprak 3 aylar önce
Buna bi saglamlik testi gelir
Ahmet Erkul
Ahmet Erkul 3 aylar önce
Telefon inceleme videolarına devam etmeniz hem bizim keyifli bir vakit geçirmemize yol açar hemde hepbirlikte yeni şeyler öğrenmiş oluruz 👍
Karantina oyunları
Karantina oyunları 3 aylar önce
Jar
Karantina oyunları
Karantina oyunları 3 aylar önce
Jar
Doğukan d
Doğukan d 3 aylar önce
Şimdi bu mu iyi iphone 12 pro mu iyi
『OsTc』MsTv
『OsTc』MsTv 3 aylar önce
Telefonlarda bile Pro rekabeti var (nerden nereye)
Leon FRT
Leon FRT 3 aylar önce
Bence şahane telefon yurtdışından 6 binliraya alınır
serter kantayım
serter kantayım 3 aylar önce
alıyosun binlerce liraya 3 sene sonra pubg oynuyomu diye sorguluyosun eşik bu mu iphone alıyosun 6sene sonra bile telefon güncelleme alıyor cayır cayır kullanıyosun xiaominin olayı ucuz olmaktı mi6 seramik 1500tlydi aq ben neden iphonela aynı para verip xiaomi alayım almam iphonedan gerisi yalan
Emir Y
Emir Y 3 aylar önce
Güzel olmus
ALFA ROMEO TOOLS AND FIX CHANNEL Burhan Çidan
ALFA ROMEO TOOLS AND FIX CHANNEL Burhan Çidan 3 aylar önce
Telefon değil şarj aleti dahi üretemeyen bir ülkenin 2 genci çıkmış gasavan atıyor. Sanki kendileri Hubble teleskobu gibi kameralı telefon yaptılar 😂😂 komiksiniz beyler
Aydin Aybay
Aydin Aybay 3 aylar önce
Teşekkür ediyorum
Onur Aydemir
Onur Aydemir 3 aylar önce
Bu teli türkiyede satsınlar düşünmeden alırdım çok iyi abi şu tasarıma bak
Room Tfm
Room Tfm 3 aylar önce
Teknoloji temalı Discord sunucumuza gelmeyi unutmayın! discord.gg/kdQxWEax
Mehmet Özdemir
Mehmet Özdemir 3 aylar önce
selamlar
Cyr3x
Cyr3x 3 aylar önce
No one: Lütfi:Düşük işık performansı
BaY TuRKo
BaY TuRKo 3 aylar önce
Lütfü iyice At hırsızına dönmüş tipe bak 😄 sakal uzatmanın da bu şekli vardır yav
muzaffer kargin
muzaffer kargin 3 aylar önce
Ben mi 10 t kullanıyorum 144 Hz ekran hızı var 5000 mah pil 6 GB ram kasma donma olmuyor tavsiye ederim
Murat Çelik
Murat Çelik 4 aylar önce
Her ikiside hırsız. Bu hafta şarj aletlerime kırılma engellemek için kablo tutacağı sipariş ettim
All 15 iOS reveals in 15 minutes (including iOS 15)
15:15
CNET Highlights
görünümler 1,3 Mn
iPhone 13 Pro Max kutu açılışı! - Fransa'ya gittik!
20:00
İçimizden Biri 3. Bölüm 2. Fragman
1:00
İçimizden Biri
görünümler 221 B
Bir Zamanlar Çukurova 105. Bölüm
2:16:46
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 1,2 Mn
CINDY
2:00
Uzi - Topic
görünümler 129 B
Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
2:4:36
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 1,8 Mn